Thursday, December 31, 2009

انجام آزمایش در سازمان انتقال خون ایران

یکی از دوستان زحمت کشید و به ما اطلاع داد که آزمایش اچ ال ای در تهران در سازمان انتقال خون ایران جنب بیمارستان میلاد با هزینه کمتر انجام می شود. بر اساس تماس ما با این سازمان این مطلب صحت داره.

شما باید آزمایش زیر را درخواست کنید.

HLA-Class 1-Serology

قیمت آزاد : 17000 تومان
قیمت با بیمه : 7000 تومان
دوستان در شهرستان ها هم می توانند پس از نوشته ازمایش در دفنرچه به آزمایشگاه ها و یا مراکز انتقال خون شهرستان خود مراجعه کرده و جواب آزمایش رو به آدرس زیر بفرستند.

mina.zarei64@gmail.com

31 comments:

  1. lotfan benevisid az hale Mona ham...az natayeje azmayeshat ham beenvisid. motshaker. be omide inke dar 2010 khaili zood matchesh peyda beshe.

    ReplyDelete
  2. سلام دوست عزیز
    متشکر که خبر من رو اطلاعا رسانی کردید
    فقط لطفا فرمت پست خود را تصحیح کنید چون قابلیت خواندن را از دست داده است...
    مرسی

    ReplyDelete
  3. یک چیزه دیگه لطفا قید کنید که
    آزمایش HLA Typing-Class1
    به روش Serology
    که اگر دوستان در جایی دیگه ای اقدام می کنند آزمایش اشتباه ندهند
    با قیمت های دیگه
    یا مثلا آزمایش های HLA B* اینها نه
    آزمایش HLA Typing لازم است

    ReplyDelete
  4. در تایپیک من در این صفحهیکی از دوستان اعلام کرد که :
    http://www.iran-eng.com/showthread.php?t=139104&page=7

    "مزده به کاربران کرمانی
    بالاخره پیگیری های دوستا ن جواب داد. امروز رفتن معاونت اموزشی دانشگاه وبلاگ مونا رونشونشون دادن. متاثر شدند. و قبول کردند مجانی تست بگیرند
    افرادی که در کرمان زندگی میکنند برای تست رایگان به ساختمان معاونت کل دانشگاه علوم پزشکی واقعا در چهارراه شفا نزد خانم دکتر محمدی مراجعه کنند و بگویند که برای مداوای مونا امده اند تست بدهند. فقط سریعتر"

    لطفا شما نیز اطلاع رسانی کنید...

    ReplyDelete
  5. dooste Aziz DjBAgoor vaghean Mamnoon az ettelaatetoon. va hemmate hameye doostan.
    ye nokte faghat, in linki ke shoma dadin username va password miporse vase inke vared she. rahe digeei dare ya bayad account besazim.
    Mamnoon

    ReplyDelete
  6. Salam Dooste Aziz (Yalda)
    Moteasefane Tebghe ghanoone tamami Forum ha SHoma bayad sabte nam konid,ziyad sakht ya zaman bar nist intori mitunid nazar ham bedid
    linke taeiid ham nadare....
    inam bakhsh emohhme typik man:
    http://www.iran-eng.com/showthread.php?t=139104&page=5

    ReplyDelete
  7. دوستاني كه اين وبلاگ رو مينويسين.محض رضاي خدا اطلاعات غلط ندين.رفتم پيش پزشك عمومي ميگه آزمايش تخصصيه من نميتونم بنويسم.به دكتر زارعي زنگ ميزنم كه ايشون برام بنويسه ميگه مهر نظام پزشكي ندارم. تو اين ترافيك دربه در تهرون پا شدم رفتم انتقال خون ميگن ما فقط آزمايش
    رو بدون نسخه انجام ميديمHIV
    اصرار براي انجام آزمايش بدون نسخه بي فايدست.دست از پا درازتر اومدم بيرون.ضمنا ازمايشگاه خصوصي 40000 تومن براي انجام آزمايش ميگيره نه 20000 تومن. داشتم فكر ميكردم كه اگه يه نفر پيدا شد كه جواب تستش مثبت بود.دوستان ينگه دنيا چطورميخوان مشكل ويزا و هزينه سفر رو كه وعده ميدن حل كنن.شما فردي رو هم كه براي نسخه نوشتن معرفي ميكنين مهر نداره.من با اينكه بيمه نيستم.ميخواستم تمام هزينه رو خودم بدم. لا اقل يه نسخه نا قابل ميدادين.پولشم خودم ميدادم.

    ReplyDelete
  8. در جواب HAMED :
    با سلام دوست عزیز
    پزشکش یا بی سواد بوده یا بی جربزه ( BiJorboze )
    خودم پیش یه پزشک عمومی رفتم تازه مجانی هم واسم نوشت ( البته در مورد تاریخ دفترچه ام به مشکل خوردم

    نتونستم آزمایش بدم توف به این دانشجویی که باید هر ترررم یک گواهی اشتغال بگیری واسه این بیمه در به در

    بشی....)
    فکر نمی کنم حتما گیر بدن تو سازمان انتقال خون که دکتر متخصص نوشته یا عمومی
    اصلا به اونا ربطی نداره!! یه آزمایش دکتر نوشته اونا انجام بدن....( ولی بدونین این راسته که در حیطه پزشک

    عمومی و اطلاعات اونا نیست)
    خانم دکتر مینا زارعی ( خواهر مونا زارعی) دکترای دندان پزشکی دارند...
    کی گفته ایشون نسخه می نویسن؟
    "تو اين ترافيك دربه در تهرون پا شدم رفتم انتقال خون ميگن ما فقط آزمايش "
    با کمال احترام :
    2 مورد عرض می کنم که ثابت می کنه شما عقل نداری :
    1. تلفن رو ازت گرفته بودن؟ (زنگ میزدی 118 شماره مرکز رو می گرفتی بهت می گفتن)
    2. آخه کجا دیدی, آزمایش بی نسخه بگیرن؟
    نکنه فرق آزاد با بیمه رو نمی فهمی؟
    تو آزاد دکتر روی یه برگه معمولی آزمایش رو دکتر می نویسه مهر می کنه
    تو بیمه روی برگه دفترچه بیمه آزمایش رو دکتر می نویسه و مهر می کنه
    ولی در هر دو حالت دکتر می نویسه و مهر می کنه , واضحه؟
    حقته که بری تا اونجا عین چک برگشتی برگردی ( عقل که نباشه جون در عزابه حالا چه تو کاره خیر چه تو

    کارایه معمولی روزانه)
    کی گفته 20تومان؟اصلا کی گفته آزمایشگاه خصوصی؟ وقتی سازمان انتقال خون هست با قیمت 7000تومان

    با بیمه.....
    دوست عزیز شما که با قوانین و موارد ویزا و سفارت خبر ندارین به این کارا کار نداشته باشین تو برو

    آزمایشتو انجام بده مثبت در اومد پولش هم مشکلی نیست ( اینقدرا در نموندیم..... )
    من و دوستان غلط زیادی کردیم کی رو واسه نسخه معرفی کردیم؟
    تو که بیمه نیستی
    هم هزینه آزمایش
    هم هزینه نسخه
    رو می خوای خودت از جیبت بدی
    خوبببببببب عااااااقققققلللل برو پیش یه پزشک پول ویزیت بده بعد برو سازمان انتقال خون پول 17 تومان آزاد (

    بدون بیمه ) بده آزمایش رو انجام بده دیگه مرگت چیه؟
    تو اگه این قد فقط اینقد عقل داشتی
    تا اونجا که رفتی (سازمان انتقال خون) عقل کل تشریفتون رو می بردید یکم اونورتر بیمارستان میلاد ماشالله

    همه چی هم که داره یک نسخه آزاد می گرفتی بر میگشتی 3 سوت عین بچه آدم آزمایش می دادی...حلله؟
    پس چرند نگو دوست عزیز کسی اطلاعات غلط نداده ( مغلته نکن...)

    ReplyDelete
  9. درود بر شما
    ادب مرد به زدولت اوست.
    من اگه جاي شما بودم به جاي نوشتن كامنت سراسر ناسزا آدرس اون دكتري كه براي شما آزمايش رو نوشته
    ميدادم و مشكل پيش اومده رو حل ميكردم.تصورم اينه كه شما فراموش كردي كه اين وبلاگ براي كمك به يه
    هموطن بيماردرست شده. اينجا چت رومهاي ياهو نيست كه هتاكي ميكني.
    در رابطه با كامنت محبت آميز شما چند نكته لازم به ذكره
    اگه تمام مطالب اين وبلاگ رو خونده باشي ميبيني كه نوشتين كساني كه به دكتر دسترسي ندارن خانم دكتر براشون آزمايش رو مينويسه.(اميدوارم كه اين چيزي رو كه نوشتين حذف نكرده باشين!!!!!!!)
    اين كه شما افراد رو براي ازمايش دي.ان.اي به دندانپزشك ارجاع ميدي مشكل از شماست.ضمنا خانم دكتر هم بايد ميگفتن من دندانپزشك هستم نميتونم اين آزمايش رو بنويسم.نه اينكه بگن مهر ندارم.مهر نداشتن معنيش چيز ديگست آقاي مهندس
    مرقوم فرموديد كه دكتري كه آزمايش برام ننوشته يا بيسواد بوده يا بي شهامت.منم با شما هم عقيده هستم اما تعجب نميكنم.چرا كه اين دو صفت سبقه تاريخي در ميان افراد اين مرزو بوم داره.(بلا نسبت بعضي از دوستان فاضل )لازم به ذكره كه در جاييكه مهندس دانشگاه شريف آزمايش دي.ان.اي رو به دندانپزشك ارجاع ميده و از ادبيات چاله ميدوني استفاده ميكنه از دكترش نميشه خيلي توقع داشت
    به ساير اطلاعات غلطي كه براي دوستان هزينه بر بوده اشاره نميكنم كه جاش نيست

    فرموديد شماره سازمان انتقال خون رو از 118 بگيرم.الحمدلله يه فناوري نوين ارتباطي موسوم به اينترنت در سالهاي اخير به ايران وارد شده كه منو از 118 بي نياز كرده.هر چند كه ترافيك سفر از شرق تهران به غرب (انتقال خون)هنوز پابرجاست.سنجيده تر سخن بگيد دوست عزيز.

    فرموديد برم آزمايش بدم با ويزا كار نداشته باشم چون اطلاعي از احكام صدور ويزا ينگه دنيا ندارم.در امتثال امر جنابعالي حتما اين كار رو انجام ميدم.اما مزيد اطلاع جنابعالي عرض كنم.حقير سراپا تقصير هم اقامت ينگه دنيا رو دارم هم اقامت بلاد اروپا رو. بيشتر از حضرتعالي با موش دوانيهاي سفارت آشنا هستم.با احساساتي شدن و رو هوا صحبت كردن و گفتن اينكه يه كاريش ميكنيم.زمان رو كه اهميت زيادي داره از دست ميدي.به هنگام گرفتاري اين ملت زبان تيز و عمل كندي داره.

    احساساتي شدن جنابعالي وبعضيها كه به هر دري براي آزمايش دادن ميكوبند ناشي از 2 علته.يا بواسطه حس نوع دوستي شديده كه بسيار پسنديدست.هر چند كه امروزه كالاي كميابي هست

    يا اينكه بيماري صعب العلاج دوست عزيز ما مستمسك براي اقامت اون طرفه.هر چند قسمتي از نيتشون هم خيره.اميده كه شما جزو اون دسته كه با يه تير 2 نشون ميزنن نباشي.هر چند كه اين يكي خيلي رايجه

    اينكه گفتين مغلطه نكنم. آدم در جايي مغلطه ميكنه كه نفعي داشته باشه. هر چي فكر كردم ديدم تو اين قضيه نفعي متوجه من و ساير دوستان نيست شايد به دلايل بالا كه ذكر شد براي شما و بعضيها منفعت داشته باشه

    در خاتمه لازم به ذكره كه مغلطه با ت نوشته نميشه آقاي مهندس . اين يكي رو براي تلطيف ذايقه كامنت گفتم

    به اميد شفاي عاجل دوستمون

    ReplyDelete
  10. آقا جان این قضیه ی سفارت و اینا کلا بی معنیه ... خون (یا پلاسما) رو میشه بذاری تو یخچال و یا علی از تو مدد بفرستی اون سر دنیا ..
    چرا قضیه رو اینقدر پیچیده میکنید؟ ...
    ضمنا بانک سلولهای بنیادی ایران (http://www.iscdp.org/fa/) تو این آدرس میشه برین چک کنید(خواهشا یکی که ایرانه بره چک کنه ببینه کپی آزمایش رو به خود آدم میدن یا نه؟) و حداقل اگه کسی آزمایش رو انجام میده یه نسخه هم به اینا بده یا اینکه اصلا برین اونجا ثبت نام کنید(بیمارستان شریعتی مرکز تحقیقات هماتولوژی-انکولوژی و پیوند سلولهای بنیادی طبقه سوم دفتر بانک اطلاعات اهداكنندگان غیر خويشاوند)
    و همونجا آزمایش رو انجام بدین و یه کپی اش رو بفرستید واسه این بنده خدا، قاعدتا هم مجانیه هم دنگ و فنگ پزشک متخصص و فلان رو نداره...
    بهرحال ممکنه تو مملکت خودمون کسی به این نیاز پیدا کنه ... من به محض اینکه پام ایران برسه میرمبیمارستان شریعتی ببینم قضیه از چه قراره

    ReplyDelete
  11. aghaye Hamed be nazare man enteghade beja va ba nazare kheyr sokhan goftan va inja age gharareh kasi ba tohin bekhad harfesho be korsi beneshuneh, hamun behtar ke aslan comment nazareh. va bereh kare aslio anjam bedeh. man bishtar azin in ghaziyeh ro kesh nemidam.(chon hadaf moshajereh nist).

    pishnahade duste aziz @qsabzi be nazaram kheyli mofid hast. albateh man iran nistam, vali dustani ke iranan age harkas lotf koneh unja ye sari bezaneh va avvalin natijeh ro inja bezareh kheyli ali misheh baraye baghiyeye hamvatanan.

    parvardegar hamatuno padash bedeh va khahad dad. va be omide behbudie hale hamvatane nazaninemun Monajan.

    ReplyDelete
  12. در جواب HAMED :
    "درود بر شما"
    بعدش شما
    "ادب مرد به زدولت اوست."
    زمانی که با بیمه سر و کار نداشته باشه
    "من اگه جاي شما بودم به جاي نوشتن كامنت سراسر ناسزا آدرس اون دكتري كه براي شما آزمايش رو نوشته ميدادم و مشكل پيش اومده رو حل ميكردم"
    ولی من شرق می شینم !! نمی دونم که شما کجایی بذار برم آزمایش بدم اطمینان حاصل شد می گم
    "تصورم اينه كه شما فراموش كردي كه اين وبلاگ براي كمك به يه
    هموطن بيماردرست شده"
    بله همینطوره
    " اينجا چت رومهاي ياهو نيست كه هتاكي ميكني."
    ندیدم چیزی خارج از عقل گفته باشم
    "اگه تمام مطالب اين وبلاگ رو خونده باشي ميبيني كه نوشتين كساني كه به دكتر دسترسي ندارن خانم دكتر براشون آزمايش رو مينويسه.(اميدوارم كه اين چيزي رو كه نوشتين حذف نكرده باشين"
    بدونید من این وبلاگ رو ننوشتم
    و تاییدش هم نمی کنم
    فقط لطف کردن به من صاحبش و خبری که من از سازمان انتقال بدست آوردم رو ثبت کردن اونم جوری فرمت پستشون نامرتب و قابلیت خواندن رو از دست داده...
    "اين كه شما افراد رو براي ازمايش دي.ان.اي به دندانپزشك ارجاع ميدي مشكل از شماست"
    من غلط بی جا کردم ...
    تازه خودم گشتم و فهمیدم که ایشون دکترا دندانپزشکی دارند تو تایپیک خودم قصه اش رو نوشتم
    "ضمنا خانم دكتر هم بايد ميگفتن من دندانپزشك هستم نميتونم اين آزمايش رو بنويسم.نه اينكه بگن مهر ندارم.مهر نداشتن معنيش چيز ديگست آقاي مهندس "
    نمی تونم توجیحش کنم....
    و می فهمم چه معنی ای داره متاسفانه...
    مهندس کیه؟کو؟کجاست؟

    "مرقوم فرموديد كه دكتري كه آزمايش برام ننوشته يا بيسواد بوده يا بي شهامت.منم با شما هم عقيده هستم اما تعجب نميكنم.چرا كه اين دو صفت سبقه تاريخي در ميان افراد اين مرزو بوم داره.(بلا نسبت بعضي از دوستان فاضل )"
    آقااااااا سیاسیییششش نکککنننن....
    یعنی ما هم آره دیگه؟؟؟
    "لازم به ذكره كه در جاييكه مهندس دانشگاه شريف آزمايش دي.ان.اي رو به دندانپزشك ارجاع ميده و از ادبيات چاله ميدوني استفاده ميكنه از دكترش نميشه خيلي توقع داشت"
    متوجه نمی شم دقیقا چه کسی رو می گید؟!
    نکنه منو می گی؟
    "به ساير اطلاعات غلطي كه براي دوستان هزينه بر بوده اشاره نميكنم كه جاش نيست"
    اتفاقا باید اشاره می کردید به پولی که حالا هر چقدر ولی سرازیر به جیب این آزمایشگاه های دزدی که معرفی شده بودند که آزمایش خودشون رو می گرفتن نه اون چیزی که ازشون خواسته شده بود
    برای همین هم گشتم تا یه جایی رو پیدا کردم (سازمان انتقال خون) که نفع شخصی نداره,اعتبار داره,قیمت درست و حقیقی داره و همون آزمایشی رو می گیره که لازمه...
    دوست عزیز خواهش دارم حالا که این حرف ها پیش اومد لطف کن یه وقت بذار
    و به این لینک برو و پست ها رو کامل بخون...
    http://www.iran-eng.com/showthread.php?t=139104&page=5

    ReplyDelete
  13. در جواب HAMED :
    "فرموديد شماره سازمان انتقال خون رو از 118 بگيرم.الحمدلله يه فناوري نوين ارتباطي موسوم به اينترنت در سالهاي اخير به ايران وارد شده كه منو از 118 بي نياز كرده"
    http://118.tct.ir
    ؟؟؟
    ".سنجيده تر سخن بگيد دوست عزيز."
    دروغ گفتم؟تو که اینترنتیشم می دونی واسه چی تا اونجا رفتی و میای می گی ...
    به هر حال من از اطلاعاتی که خودم اطلاع رسانی کردم دفاع کردم
    من که دیگه نگفته بودم برو اونجا دکتر واست بنویسه,درسته یا نه؟

    "هم اقامت ينگه دنيا رو دارم هم اقامت بلاد اروپا رو"
    باباااا خارججیییی ی ی ی...
    "بيشتر از حضرتعالي با موش دوانيهاي سفارت آشنا هستم.با احساساتي شدن و رو هوا صحبت كردن و گفتن اينكه يه كاريش ميكنيم.زمان رو كه اهميت زيادي داره از دست ميدي.به هنگام گرفتاري اين ملت زبان تيز و عمل كندي داره"
    خوب فکر می کنم در این مورد qsabzi جواب شما رو دادن که می شه آزمایش رو فرستاد
    ولی در این مورد به گونه دیگه ای و طی چند ساعت باید از فرد خون گرفته بشه تا بعد پیوند انجام بشه..

    "يا اينكه بيماري صعب العلاج دوست عزيز ما مستمسك براي اقامت اون طرفه.هر چند قسمتي از نيتشون هم خيره"
    من حقیقتا اگه نمی گفتی فکر می کردم که خودت جزوه همین دسته ای
    و همین طور از افرادی که از این آزمایشگا های خصوصی دفاع می کنند هستی
    تو که می دونی به قوانین سفارت آشنایی چرا این حرف رو می زنی؟
    می دونی که در این صورت فرد نمی تونه اقامت بگیره...

    "اينكه گفتين مغلطه نكنم. آدم در جايي مغلطه ميكنه كه نفعي داشته باشه. هر چي فكر كردم ديدم تو اين قضيه نفعي متوجه من و ساير دوستان نيست شايد به دلايل بالا كه ذكر شد براي شما و بعضيها منفعت داشته باشه"
    گفتم که فکر می کردم از چه دسته ای هستی....(گرچه به اطمینان هم نرسیدم که شما..)
    نفع؟برای من؟چه نفعی؟
    من خودم یکی از کسانی هستم که خواستم این قضیه جمع بشه
    برای همین گشتم یک روز وقت گذاشتم و فهمیدم سازمان انتقال خون این کارو انجام میده
    فقط واسه این که جلوی دزدی این آزمایشگا های خصوصی مثل آزمایشگاه نور رو بگیرم...که یه آزمایش 7 تومانی را 55تومان می گیره.
    واسه همین هم بود که گفتم شما به اونش کاری نداشته باش (ویزا)
    چون این اکثرا حرف آدماییه که.... خودت گفتی

    "در خاتمه لازم به ذكره كه مغلطه با ت نوشته نميشه آقاي مهندس . اين يكي رو براي تلطيف ذايقه كامنت گفتم"
    خجالت...خجالت...
    این مهندس بالاخره کیه؟ما نفهمیدیم؟
    چههههههه لطیییییفففففف....

    ReplyDelete
  14. در جواب آقا Reza و qsabzi :
    در رابطه با بانک سلولهای بنیادی ایران :
    حرفهای کامنت اول آقا حامد در راطه با شما درسته که اطلاعات غلط می دید.
    شما که سایتش رو دارید و حتما خواندید اونو
    تا به حال به اونجا زنگ زدی؟
    روی پیغام گیره...( که واقعا برای همچین موسسه مهمی متاسفم)
    بهت بگم که بهتره مراجعه هم نکنی (البته اگه به حرف من و تجربه ام گوش می کنی و مثل آقا حامد نمی گی واسه من نفع داره)
    اونجا می شه گفت یه موسسه فعال نیست (نیمه تعطیل از این زمینه)
    گزیده حرف یکی از دوستان تو تایپیک من :
    "سلام من امروز رفتم بیمارستان شریعتی گفت اگر از طریق سایت هم عضو شده باشین چون رایگان هست وداوطلب زیاد به مرور زمان زنگ میزنیم ومثل اینکه گفت ازمایش کم دقت تر میگیریم
    "
    http://www.iran-eng.com/showthread.php?t=139104&page=5

    و باز هم من که به خانم دکتر مینا زارعی تماس گرفتم و از این موسسه گفتم جواب دادن :
    در مورد این که آیا با " بانک اطلاعاتی HLA اهدا كنندگان غیر خويشاوند" ارتباط داشتن؟ و این که در سایتشون اظهار می کنند که این آزمایش رو به رایگان انجام می دهند سوال کردم ؟
    گفتن : که صبح اونجا بودن برای این که ببینن فردی پیدا شده یا نه ( که موفق نبودن ) و در مورد رایگان بودن هم اونها چیزی بهشون نگفتن و برای این موسسه قرار بوده بودجه ای تامین بشه که نشده و تنها کمکی که اونها گفتن می توانند برای مونا زارعی انجام دهند اعلام کنند که مردم برای کمک به ایشون این آزمایش رو انجام بدن..."

    من همه این راه ها رو رفتم و همه رو هم تو تایپیک خودم نوشتم
    قبول نداری؟؟؟ باشه خودتون حضوری مراجعه کنید به اونجا.....

    ReplyDelete
  15. سلام به همه دوستان این قضیه رو کش ندید همتون نیت خیر دارین درست ولی به خاطر خدا راهی پیدا کنید برای کمک
    دوستمون راست میگن من از طریق سایت اعلام امادگی کردم وفرداش رفتم بیمارستان
    گفتن باید تونوبت باشی وازمایش ما به دقت مال بیرون از اینجا نیست
    حالا هر کی خواست کمک کنه به قول معروف در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست ومنتی هم نباید به سر هم بزاریم
    با ارزوی سلامتی دوستمون مونا
    ممنون

    ReplyDelete
  16. سلام دوستان
    من یک آزمایشگاه نسبتا ارزان گیر آوردم و این تست رو انجام دادم. آزمایشگاه پاتوبیولوژی دریان نو. آدرس: خ ستار خان، خ حبیبب الهی
    قیمت با دفترچه تامین اجتماعی 9600 تومان
    به امید سلامتی مونا

    ReplyDelete
  17. من همون‌طور که در یک کامنت در بخش «درباره‌ی فرآیند آزمایش واهدا» گفته بودم نوشتن آزمایش در بهداری دانشگاه شریف به‌سادگی انجام می‌شه. هر پزشک دیگه‌ای هم می‌تونه بنویسه، مستقل از تخصصش. طبیعتاً خانم دکتر زارعی در ایران فعالیت پزشکی نمی‌کنند. خواهشم از اداره‌کنندگان وبلاگ اینه که بحث‌های نامناسب رو حذف کنند.
    من امروز در آزمایشگاه سازمان انتقال خون تست رو به سادگی سرعت انجام دادم. ظاهراً تعداد مراجعه کننده زیاد بوده و مسؤولینش کاملاً در جریان بودند.مبلغی که پرداختم با بیمه‌ی خدمات درمانی ۵۳۶۰ تومان بود که سهم بیمه ۱۲۵۱۶ تومان بود.

    ReplyDelete
  18. Hey, I'm waiting to receive the kit. I hope i'll match it. Dear Mona keep yo chin up. We are all here fo yo gal;)

    ReplyDelete
  19. سلام
    من در مشهد آزمایشگاه پارس و جهاددانشگاهی رو رفتم ولی هیچکدوم انجام نمیدن.ممکنه لطفا اگر کسی مشهد جایی رو سراغ داره به من معرفی کنه
    ممنون

    ReplyDelete
  20. سلام فاطمه خانم شما کاری که میکنید بهتر از همه به انتقال خون مشهد مراجعه کنید یا اگر جواب درست ندادن بیمارستانهای که تخصص خون دارند یا بازهم ازمایشگاه های تخصصی پاتوبیولوژی پیدا کنید در ضمن شما نزدیک اقا امام رضا هم هستی اگر براتون امکان داشت یه سر پا بوس اقا برین انجا براش دعا کنید ممنون از نیت خیرتون

    ReplyDelete
  21. با سلام
    من 2 روزه که با آزمایشگاه انتقال خون تماس می گیرم،مسئواش جواب می ده که کیت رو تموم کردیم.
    دوستی که این تست رو تو آزمایشگاه دریان نو داده بودن لطف کنن و شماره تلفن آزمایشگاه رو بدن،تو 118 ثبت نیست.
    با تشکر

    ReplyDelete
  22. انتقال خون تهران تموم کرده؟؟

    ReplyDelete
  23. دوستان تهران و شهرستان می تونن با مراجعه به سایت
    http://www.tashkhis.com/iranLabs.shtml
    لیست آزمایشگاه های شهرشون را ببینند.

    ReplyDelete
  24. سلام
    میخواستم بگم متاسفانه و در کمال تعجب انگار در مشهد هیچ جایی نیست که این آزمایش رو انجام بدن نه سازمان انتقال خون و نه آرمایشگاه های پاتوبیولوژی مجهز مثل پارس.فقط کلاس 2 رو انجام میدن با هزینه حدود 290000 تومان

    ReplyDelete
  25. چرا از پدر مادر یا اقوام نزدیک مونا ثقاضا نمی شه این کار را انجام دهند چون قرابت ژنتیکی انها خیلی بیشتر است.

    ReplyDelete
  26. سلام
    من امروز رفتم انتقال خون که اونجا تست رو انجام بدم
    نسخه رو که دید گفت : برای مونا زارعی اومدی
    گفتم : آره
    گفت:برای مونا روزی پنج تا آزمایش بیشتر نمیتونیم انجام بدیم (ظرفیت کیت ما محدوده)
    البته مودبانه گفت ولی با کلی بحث وجدل هم نتونستم راضیش کنم
    بالاخره دست از پا دراز تر بعد از 3 ساعت علافی برگشتم خونه
    دوستان اگه میرن انتقال خون سعی کنین سوتی ندین
    صداقت هم به خرج ندین
    اونجا برای بچه های همون دور وبر برج خوبه من از تهرانپارس 2-3 ساعت وقت میخوام برسم اونجا اون 5 تام پریده
    ولی خیلی ها حتی از شهرستان هم مراجعه میکنند
    سعی کنین بیشتر روی مخه ایرانیان خارج کشور کار کنین با یه ذره آب دهن حله
    اینجا که ......
    اگه کسی آزمایشگاه ارزون شرق تهران سراغ داره خبر بده لطفا

    ReplyDelete
  27. خانم فاطمه، ممنون از اطلاعاتتون.
    خانم پرستو، خانواده مونا همه آزمایش دادن و کسی مطابق نشده.
    آقا یا خانم دوک، ممنون.

    ReplyDelete
  28. سلام من چند روزي پيگير اين قضيه تو مشهد بودم نتيجه اينك اين آزمايش فقط به روش پي سي آر در آزمايشگاه پارس انجام مي شه به قيمت 330هزار تومن و گفت كه جايي ديگر هم در مشهد انجام نمي شه البته تا اونجايي كه من پرس و جو كردم واقعا كسي انجام نمي داد و حتي اطلاعي هم نداشتن نه سازمان انتقال خون نه علوم پزشكي

    ReplyDelete
  29. در جواب Samaneh :
    این غیر ممکنه که سازمان انتقال خون مرکزی مشهد این آزمایش رو انجام نده!!!
    ااااا....
    چه خبره 330تومان؟سره گردنه اس اونجا خانم
    تهران گرون ترین مکان PCR رو 55هزار تومان آزاد انجام می ده....

    ReplyDelete
  30. منم مشهد به نتیجه نرسیدم! ضمنا اصلا نیازی به پی سی آر نیست، همون سرولوژی کافیه.
    HLA Class 1 Typing By Serology by DNA Typing

    ReplyDelete
  31. Salam , Chera shoa Goroohé khoonié Mona ra nadaeh id chon goroohé khooni mohemmé !!

    Mamnoon

    ReplyDelete

 
Free counter and web stats