Saturday, December 26, 2009

درباره فرایند آزمایش و اهدا


دوستان عزیز اطلاعاتی که توی پست های قبلی درباره انجام ازمایش در جاهای مختلف دنیا نوشتیم مرتب به روز می شه. در نتیجه هر سوالی دارید می تونید به اون پست ها مراجعه کنید (لیستش کنار صفحه دست راست در قسمت آرشیو هست).

لیستی از مراکز آزمایش در همه دنیا
یکی از خوانندگاه این وبلاگ به اسم رضا برای ما این وب سایت رو پیدا کرده که توش می تونین تو هر کشوری که می خواین مرکز مورد نظر رو پیدا کنین. لطفا دوستانی که کشور محل زندگیشون توی لیستهای ما نبود به این وبسایت مراجعه کنند.
و آقای رضا، بینهایت ممنون از کمکتون.

اطلاعات بیشتر درباره ایران
عزیزان ساکن ایران هم هر جایی که بخوان آزمایش بدن می تونن. کافیه بگین یه دکتر براتون آزمایش
HLA-Class1
رو بنویسه، بعد برین یه آزمایشگاهی آزمایش بدین، جوابش که اومد برای ما به این آدرس ایمیل کنید.
mina.zarei64@gmail.com


6 comments:

  1. Ey kash betunam match dar biam ke june khaharamo nejat bedam.

    ruzi yeki az bozorganeman goft:

    Bani adam azaye yek peykarand.......

    Va ma eftekhar mikonim ke in tarze tafakkore ma ra bar sare dare "talare mellat-ha" dar sakhtemane markazie sazemane melele mottahed dar New York neveshteand.

    ba ehtaram va arezuye shafa baraye Mona aziz
    REZA - Danmark

    ReplyDelete
  2. من هم دارم تمام تلاشمو برای اطلاع رسانی می کنم :

    http://www.iran-eng.com/showthread.php?t=139104

    ReplyDelete
  3. دوستاني كه اين وبلاگ رو مينويسين.محض رضاي خدا اطلاعات غلط ندين.رفتم پيش پزشك عمومي ميگه آزمايش تخصصيه من نميتونم بنويسم.به دكتر زارعي زنگ ميزنم كه ايشون برام بنويسه ميگه مهر نظام پزشكي ندارم. تو اين ترافيك دربه در تهرون پا شدم رفتم انتقال خون ميگن ما فقط آزمايش
    رو بدون نسخه انجام ميديمHIV
    اصرار براي انجام آزمايش بدون نسخه بي فايدست.دست از پا درازتر اومدم بيرون.ضمنا ازمايشگاه خصوصي 40000 تومن براي انجام آزمايش ميگيره نه 20000 تومن. داشتم فكر ميكردم كه اگه يه نفر پيدا شد كه جواب تستش مثبت بود.دوستان ينگه دنيا چطورميخوان مشكل ويزا و هزينه سفر رو كه وعده ميدن حل كنن.شما فردي رو هم كه براي نسخه نوشتن معرفي ميكنين مهر نداره.من با اينكه بيمه نيستم.ميخواستم تمام هزينه رو خودم بدم. لا اقل يه نسخه نا قابل ميدادين.پولشم خودم ميدادم.

    ReplyDelete
  4. اگر برای دریافت نسخه مشکل دارید می‌توانید به بهداری دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنید. گروه رسانا در دانشکده‌ی برق هماهنگی لازم را انجام داده است.امروز عده‌ی زیادی نسخه دریافت کردند.
    در صورت مشکل برای ورود به دانشگاه می‌توانید با من تماس بگیرید.
    ۰۹۱۲۷۱۲۲۹۱۲
    عبدالله‌نیا

    ReplyDelete
  5. سلام،
    من يكي از دوستام وبلاگ نويسه، ازش مي خوام تو وبلاگاش اطلاع رساني كنه.
    ما مونا رو تنها نمي ذاريم

    ReplyDelete

 
Free counter and web stats