Monday, December 28, 2009

ویزای خانواده، هزینه در ایران، خروج سرباز ها، اطلاعات درباره بیماری

ویزای مادر مونا
می خواستیم توضیحی در مورد یک موضوع بدیم
جدیدا یک پتیشن در سایت های مختلف لینک داده شده است برای درخواست ویزا برای پدر و مادر مونا، ما از منبع ایجاد کننده این پتیشن اطلاعی نداریم. در حال حاضر تمام مدارک مورد نیاز برای ویزای اضطراری مادر مونا آماده شده است و ایشان در هفته جاری برای درخواست ویزا به سفارت آمریکا خواهند رفت. وما با اینکه فکر می کنیم امضا کردن این پتیشن در صورت عدم صدور ویزا برای ایشان ممکن است کمک کننده باشد، اما در حال حاضر و پیش از درخواست ویزا ضرورتی برای انجام این کار نمی بینیم. اینطور که که فهمیدیم دفعه قبل که مادر مونا اقدام کردن در مراحل اولیه بیماری بوده و مدارک پزشکی کامل نبوده. امیدواریم که این دفعه مشکلی پیش نیاد.

هزینه آزمایش در ایران
دوستانی که در ایران می خوان آزمایش بدن. ما امروز شنیدیم که هزینه آزمایش با دفترچه بیمه 20000 تومان هست نه 5000 تومان.
یک نکته خیلی مهم اینه که دو نوع از این آزمایش وجود داره که یکیش خیلی خیلی گرونه. اونی که شما باید انجام بدین سرولوژی هست که ارزونتره (یعنی همین 20 هزار تومن). لطفا آزمایشگاه که می رین این رو بهشون بگین چون مثل ایتکه بعضی ها رفتن و به همین دلیل موفق به انجام آزمایش نشدن. این هم اسم انگلیسیش:
HLA - Class 1 - Serology


خروج سربازان
عزیزانی که سرباز هستن یا ممکنه مشکل خروج داشته باشن، ما فعلا اطلاعات خاصی در این زمینه نداریم ولی پیشنهاد خودمون اینه که اگه می شه فعلا آزمایش رو بدن، اگه مطابق باشه سعی می کنیم یه فکری به حال این قضیه بکنیم.

اطلاعات درباره بیماری
اگه سوالی درباره بیماری مونا دارین، توی این وبسایت می تونین بیشتر درباره اش بخونین.

1 comment:

 
Free counter and web stats