Friday, December 25, 2009

نحوه انجام تست برای دوستان ساکن آمریکا



مهم: هزینه پیوستن به بانک مغز استخوان در آمریکا 52 دلار است. اگر توانایی مالی پرداخت این هزینه را دارین مستقیما به این وبسایت مراجعه کنید. اگر نه، به وبسایت موسسه سرطال ایرانیان در آمریکا سر بزنید برای دریافت یک کد که به شما اجازه ثبت نام مجانی در بانک را می دهد. به دلیل تقاضای زیاد، این کد همیشه در دسترس نیست و برای دریافتش باید مرتب وبسایت موسسه را چک کنید.

ثبت نام:
برای ثبت نام و انجام آزمایش باید به این وبسایت مراجعه کنید و همه اطلاعات مربوطه را دقیق بخوانید. اگر موفق به دریافت کد شده اید در یکی از صفحات فرم ثبت نام می توانید آن را وارد کنید. لطفا توجه کنید که فقط مواردی را که با ستاره قرمز علامت زده شده لازم است که پر کنید و بقیه موارد اختیاری است. در ضمن شما می توانید هر وقت و در هر مرحله ای نظرتان عوض شد از این کار انصراف بدهید.

انجام آزمایش: پس از ثبت نام این موسسه برای شما یک کیت آزمایش بزاق دهان به همراه دستور العمل می فرستد. شما آزمایش را انجام می دهید و آن را داخل پاکتی که همراه کیت برای شما فرستاده شده می گذارید و برای موسسه پست می کنید. به این ترتیب اطلاعات شما وارد بانک می شود و با نمونه دی ان ای مونا و بقیه بیماران مطابقت داده می شود.

مراحل انجام اهدا در صورت مطابقت:
روش "پی بی اس سی" یک روش بدون عمل جراحی است که در یک مرکز خوندهی و یا بخش سر پایی بیمارستان انجام می شه. در طول 5 روز قبل از انجام اهدا، شما تزریق هایی رو از داروی فیلگرستیم دریافت می کنین که کارش بالا بردن تعداد سلول های خون ساز در رگ هاست. در روز 6ام به مرکز مراجعه می کنین. اونجا از یک دستتون خون رو می گیرن، در یک دستگاه سلولهای خون ساز رو ازش جدا می کنن، و بقیه خون رو از دست دیگه به بدن شما بر می گردونن. بین 4-6 هفته بعد از انجام اهدا تعداد سلولهای خونساز در خون شما به حد عادی بر می گرده

7 comments:

  1. I am trying to register and do the tests but the link is not working! please correct the link asap.thanks!

    ReplyDelete
  2. The link may be:
    http://www.marrow.org/JOIN

    ReplyDelete
  3. my name is giti intrested to register for bone msrrow, giti

    giti46@gmail.com

    ReplyDelete
  4. link baraye registration ine doostan:
    http://join.marrow.org
    ya
    http://www.marrow.org/JOIN/Join_Now_Sponsored/join_now_sponsored.html

    ReplyDelete
  5. Ba arze salam , Man milad hastam (Vancouver)
    Mano khaharam ( Mahsa ) ba ham dege khodemuno tuye One match register kardim , behemun goftan 3,4 ruze dege 2 ta kit vasamun meferestan
    Alan dege fagat bayad montazer bemunim. Doa mikonam DNA ma match beshe .
    Milad / Mahsa

    ReplyDelete
  6. دوستان سلام
    در تبريز آزمايشگاه دولتي وابسته به سازمان انتقال خون تبريز واقع در خيابان آخوني جنب كوي شادگان تلفن 5-2865381 اين تست را انجام نمي دهد.

    براي نوشتن اين آزمايش پزشك متخصص لازم است و پزشك عمومي نمي تواند اين تست را بنويسد.

    اين آزمايش در ايران مجاني نيست و كمي هزينه دارد.

    در تبريز كلينك بهبود واقع در خيابان ارتش جنوبي مابين چهارراه 17 شهريور و ميدان ساعت آزمايش HLA – Class 1 را مي نويسد. هزينه مربوطه 4 هزار تومان است.

    در تبريز آزمايشگاه مجهز و پيشرفته دانش واقع در تقاطع خيابان طالقاني و 17 شهريور اين آزمايش را (روز هاي دوشنبه ) انجام مي دهد و با دفترچه بيمه تامين اجتماعي مبلغ 38 هزار تومان مي گيرد.

    در تبريز سازمان هلال احمر تبريز واقع در چهارراه آبرسان اين آزمايش را انجام مي دهد. به آنجا مراجعه كردم. به من اطلاع دادند كه هزينه اين آزمايش سي و چند هزار تومان با دفترچه بيمه سازمان تامين اجتماعي است.


    يك سوال خيلي مهم
    آيا در ايران بانك مغز استخوان وجود دارد تا نتيجه اين آزمايش ها درا در يك مركز جمع كنند تا براي كمك به ساير بيماران چه در ايران و چه در همه جاي جهان مورد استفاده قرار گيرد؟ اينطوري مي توانيم علاوه بر موناي عزيز به خيلي هاي ديگر كمك كنيم.
    كساني كه مي توانند در اينمورد تشكيل يا معرفي بانك مغز استخوان كمك كنند لطفا راهنمايي كنند.

    با تشكر
    كريم از تبريز

    ReplyDelete
  7. I tried it ,signed up..i just got confused .no code...nothing...

    ReplyDelete

 
Free counter and web stats