Sunday, January 10, 2010

حال مونا، دانشگاه کرمان، و کامنت ها


سلام به همه دوستان
با عرض معذرت از اینکه ما چند روزی به دلیل اسباب کشی و شروع ترم و اینا نبودیم. موناهم متاسفانه 3 روزه که دوباره برگشته بیمارستان.

دانشگاه کرمان
این وبسایت لطف کرده و اطلاعات زیر رو برای ما فرستاده (برای دسترسی به وبسایت باید ثبت نام کنید)
بالاخره پیگیری های دوستا ن جواب داد. امروز رفتن معاونت اموزشی دانشگاه وبلاگ مونا رونشونشون دادن. متاثر شدند. و قبول کردند مجانی تست بگیرند
افرادی که در کرمان زندگی میکنند برای تست رایگان به ساختمان معاونت کل دانشگاه علوم پزشکی واقعا در چهارراه شفا نزد خانم دکتر محمدی مراجعه کنند و بگویند که برای مداوای مونا امده اند تست بدهند. فقط سریعتر

درباره کامنت ها

اول از همه می خوام از همه اونایی که دارن تلاش می کنن که اطلاعات پیدا کنن در این باره تشکر کنم. ولی از همه تون خواهش می کنم بحث حاشیه ای نکنید. همونطور که همه ما تجربه داشتیم، اینکه یه دکتر یا یه آزمایشگاه چی می گه نشانه 100 درصد درست بودن اون اطلاعات نیست. در نتیجه بهتره با حرف یک نفر همه اطلاعات قبلی رو رد نکنیم.
ما سعی می کنیم اطلاعات ایران رو دقیق کنیم و باز بنویسیم.

2 comments:

  1. متشکر از اطلاع رسانی...
    از حال مونا بیشتر خبر بدید و هر موضوعی رو اطلاع رسانی کنید از حال مونا...

    ReplyDelete
  2. من خودم امروز خدمت خانم دکتر محمدی(مدیر کل آموزش علوم پزشکی) واقع در 4راه شفا رفتم..ایشان به دلیل مراجعات قبلی دوستان از جریان اطلاع داشتند...ولی ما را به سازمان انتقال خون ارجاع دادند(هزینه در انتقال خون32 هزار تومان میباشد) یعنی آزمایش رایگان فعلا در کار نیست..

    ReplyDelete

 
Free counter and web stats