Monday, January 11, 2010

درباره حال مونا و انواع مختلف تست اچ ال ای


حال مونا
مونا الان 4 روزه که برگشته بیمارستان. خون رسانی ضعیف به روده هاش باعث شده درد شدیدی در قسمت داخلی شکمش داشته باشه که دکترا هنوز نتونستن کنترلش کنن. و تا این مشکل حل نشه نمی تونن مرخصش کنن.
ویزای مادر مونا هنوز حاضر نشده و همچنان منتظریم.

HLA test
بعضی از دوستانی که توی شهرستان ها پیگیری می کردن با قیمت های خیلی بالایی در حدود 300 هزار تومان مواجه شدن. اون تستی که قیمتش اینقدر بالاس یه مدل دیکه تست اچ ال ای هست که موارد خیلی بیشتر از اونی که برای کار مونا لازمه آزمایش می کنه. و توی تهران هم قیمتش همینقدر بالاس. تستی که ارزون تر هست و برای کار ما لازمه اینه:
HLA typing class 1 - Serology

9 comments:

  1. خانم مونا سلام
    من متاسفانه امروز این ایمیل را دریافت کردم و آخرین باری که سایت را آپ کرده اید 11 ژانویه است. در هر حال من به عنوان یک دوست ناشناخته برایتان آرزوی سلامتی میکنم و با مرکز سوئدی تماس گرفته ام و منتظر آنها هستم ولی در هر صورت میخواستم اظهار کنم که نگران نباشید و بهبود خواهید یافت. یکی از اساتید بنده سالهاست بیماری پی ان اچ دارد و 2-3 بار هم همین کریز شما را پشت سر گذاشته و سر حال و بشاش است. امیدوارم بتوانم کمکی کرده باشم. برایتان آرزوی بهبودی دارم.

    ReplyDelete
  2. این شد خبر کامل
    مرسییییییی
    HLA Typing-Class1-
    به روش Serology

    ReplyDelete
  3. Mona Jan,
    I live in the US Boston MA. We set up a drive for you on Sunday Jan 17th 12:00-5:00 PM. If any one live around MA, NH, RI they can join us at Khaneh Iran (IAB) 17 Nichols Avenue, Watertown MA 02472 or contact me @ Hallehmahini@yahoo.com.
    Mona jan be strong we are all with you,

    ReplyDelete
  4. خانم مونا سلام
    من امروز هم با مرکز اهدا در سوئد تماس گرفتم و شخصا با مسئولش صحبت کردم. اگر کسی سن کمتر از 35 سال داشته باشد، این آزمایش رایگان انجام میشود ولی اگر بخواهیم برای فرد مشخصی آنرا انجام دهیم هزاروپانصد کرون سوئد هزینه دارد. من به تلاش خودم ادامه خواهم داد و امیدوار باش. فقط آنچه که من را به ایرانی بودنم مفتخر کرد این بود که وقتی من اسم کوچک تو را گفتم او کاملا تو را میشناخت چون گفت که ایرانیان زیادی برای اهدا تماس گرفته اند. امیدوارم بزودی نتیجه مناسب حاصل شود.

    ReplyDelete
  5. mishe ettal'ate markaze sweden ro baramoon befresti?
    mamnoon

    ReplyDelete
  6. How do we do the HLA-typing test here in US? To whom do we send it to?
    thanx,

    Mary

    ReplyDelete
  7. Sweden
    The Tobias Registry of Swedish Bone Marrow Donors
    +46 (8) 746-8020
    با سلام
    آدرس فوق مربوط به مرکز سوئدی توبیاس رژیستری است.

    ReplyDelete
  8. سلام!
    اگه بخوام تو مونترال کانادا این تست رو انجام بدم کسی می تونه راهنمایی کنه که چطور و کجا باید برم. ممنون می شم که به آدرس زیر برام ایمیل بزنین و راهنمایی کنید:
    rahimi.jamshid@gmail.com
    با آرزوی سلامتی ندا

    ReplyDelete

 
Free counter and web stats