Tuesday, January 12, 2010

اطلاعات تکمیلی برای دوستان مقیم ایران



اینها آخرین اطلاعات ما دربارهٔ آزمایش دادن در ایران‌ هست

شما باید از یک دکتر عمومی‌ نسخه بگیرین برای انجام این آزمایش:

HLA typing class 1 - Serology

بعد میتونین مراجعه کنین به انتقال خون و یا هر آزمایشگاه دیگه، به شرط اینکه امکانات انجام این آزمایش رو داشته باشن. خوبی انتقال خون، اگه انجام بدن، اینه که اینطور که دوستان برامون نوشتن از همه جا ارزون تره و در تهران به بیمه می شه 7000 تومان. کلا هم پروسه راحت تری داره. یک مسئله ای که هست اینه که توی انتقال خون تهران به دلیل مراجعه زیاد یه حدی گذاشتن برای کسایی که می خوان برا مونا آزمایش بدن. یعنی روزی 5 تا آزامایش بیشتر نمی گیرن. در نتیجه احتمال داره که اگه بعد از ظهر برین و بگین برا موناست انجام ندن براتون.

بعد از انجام آزمایش نتیجهٔ اون رو میگیرین و برای خواهر مونا به این آدرس میفرستین:

mina.zarei64@gmail.com

دو تا آزمایشگاه تو تهران قبلا معرفی‌ کرده بودیم که هم آزمایش رو انجام میدن، هم فایل مونا رو دارن خودشون چک می‌کنن. یکی‌ نور یکی‌ بهار. مثل اینکه نور دیگه خیلی‌ همکاری نمی‌کنه با حتا بعضی‌ مراجعین رو برگردونده. الان آزمایشگاه پارسه توی تهران رو هم میدونیم که انجام میدن.

تهران: آزمایشگاه پارسه. پایینتر از فلکه دوم صادقیه ابتدای خیابان جناح نبش خیابان عابدزاده ساختمان پزشکان طبقه سوم.

آزمایشگاه بهار
نام مدیر: برزو گوران تلفن: ۸۸۹۶۵۸۱۸, ۸۸۹۶۱۷۴۸, ۰۹۱۲۶۰۴۸۵۸۸ نمابر: ۸۸۹۷۴۱۸۸ آدرس: - کارگر شمالی (امیرآباد) – جنب پمپ بنزین – پ. ۱۶۲۷

توی شهرستان‌ها ما فعلاً چند تا آزمایشگاه رو میدونیم که انجام میدن. کلا سازمان انتقال خون هرجأی بهترین جاست برای شروع. دوستان عزیزی که جای‌ غیر از تهران زندگی‌ می‌کنن اگه موفق به انجام آزمایش شدن لطفا اطلاعات آزمایشگاه رو برای ما بفرستن.

مشهد- آزمایشگاه پارس: خیابان چمران - پلاک ۱۳- تلفن: ۰۵۱۱-۸۵۴۴۴۱۰
آزمايشگاه نور :روبروي بيمارستان قائم-خيابان بهشت-نبش بهشت 2

شیراز: درمانگاه شهید مطهری , جنب بیمارستان نمازی

تبریز: آزمایشگاه تشخیص طبی هلال احمر
آزمایشگاه دانش.خیابان 17 شهریور روبروی بستنی وحید.5541941.555187.5566740
کرج -آزمایشگاه حکیم.خیابان طالقانی شمالی. تلفن: 4422111

21 comments:

  1. با ثبت نام تو این سایت دوستانی که در تهران هستند علاوه براینکه این آزمایش رو رایگان انجام می دین اطلاعات خون شما توی این بانک اطلاعاتی در عین محرمانه بودن ثبت می شه و به درد همه مریض های دیگه هم می خوره
    http://www.iscdp.org/fa/
    ------------------------
    سپاس

    ReplyDelete
  2. سلام. براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.دوستا، ما به پایگاه انتقال خون رشت مراجعه کردیم گفتن این آزمایش رو فقط برای افراد خویشاوند بیمار(نسبی و نه سببی!) انجام میدن.اگه میخواین به سازمان انتقال خون مراجعه کنین در نظر داشته باشین که این موضوع براشون مهمه.

    ReplyDelete
  3. سپاس فراوان.خیلی خیلی متشکر از مهدی که مرکز تحقیقات هماتولوژی_انکولوژی وپیوند سلولهای بنیادی رو معرفی کردید.فکر میکنم راه جدیدی برای خیلی ها که دوست دارند کمک کنند باز شد.چون حتی مرکز انتقال خون گیلان به ما گفتن همچین بانکی نیست! ممنون

    ReplyDelete
  4. mamnoon Mehdi. be nazare man ham in kheili rahe behtarie chon bank ham taghviat mishe o aza'esh ziad mishan. man khodam khabar nadashtam hamchin chizi hast. hala az khahare mona ham miporsam. say mikonam ye kam ke ettela'atemoon bishtar shod ye post tooye blog bezarim. baz ham mamnoon.

    ReplyDelete
  5. سلام دوستان مشهدي در جريان باشند كه آزمايشگاه پارس كه پيش از اين خودم مراجعه كردم آزمايش رو به روش پي سي آر به قيمت 330 هزار تومان انجام مي دهد فعلا هم نتونستم جايي ديگر پيدا كنم اگر شما جايي ديگر سراغ داريد اطلاع رساني كنيد

    ReplyDelete
  6. در جواب : "Mehdi"Saeede"helpsavemona" :
    آقا مهدی شما که از چیزی اطلاع نداری و پیگیرش نشدی چرا الکی از خودت اطلاعات می دی و یه عده هم فکر می ککنن شما کشف بزرگی کردی هان؟
    تا به حال به این مرکز زنگ زدی؟
    تاحالا مراجعه حضوری داشتی؟
    پس چی الکی اطلاع رسانی می کنی؟
    اون مرکز یه مرکز مرده و نیمه فعاله
    زنگ بزنی رو منشی تلفنیه
    مراجعه حضوری کنی یا ثبت نام اینترنتی رو هم انجام بدی یه روزی روزه گاری بهت زنگ می زنن می گن بیا آزمایش بده
    آزمایش هم از درجه اطمینان پایینی برخور داره نسبت به بیرون

    ReplyDelete
  7. دیگه از شما (helpsavemona)توقع نداشتم شما دیگه چرا؟یعنی حتی به خودتون زحمت ندادین نوشته های منو تو این لینک بخونید کامل؟
    http://www.iran-eng.com/showthread.php?t=139104&page=5

    من که نوشتم به این مرکز زنگ زدم
    من که نوشتم با خواهر مونا در این مورد صحبت کردم و گفتن :
    در مورد این که آیا با " بانک اطلاعاتی HLA‌ اهدا كنندگان غیر خويشاوند" ارتباط داشتن؟ و این که در سایتشون اظهار می کنند که این آزمایش رو به رایگان انجام می دهند سوال کردم ؟


    گفتن : که صبح اونجا بودن برای این که ببینن فردی پیدا شده یا نه ( که موفق نبودن) و در مورد رایگان بودن هم اونها چیزی بهشون نگفتن و برای این موسسه قرار بوده بودجه ای تامین بشه که نشده و تنها کمکی که اونها گفتن می توانند برای مونا زارعی انجام دهند اعلام کنند که مردم برای کمک به ایشون این آزمایش رو انجام بدن...

    ReplyDelete
  8. Bashe Unjaro Nemikhunid?
    Inja Hamaro Minevisam ( Copy & Paste )...

    ReplyDelete
  9. اطلاعیه مهم (از طرف خودمDjBagoor) :
    خوب من امروز فرصت کردم که این آزمایش رو بدم ولی قبل از این که از خونه بزنم بیرون گفتم یک زنگی به این آزمایشگاه ها بزنم ببینم قضیه از چه قراره و چند چندیم....

    اول زنگ زدم به این آزمایشگاه :
    آزمایشگاه نور:نام مدیر: مریم جلالی تلفن: ۶۶۴۲۹۸۷۱, ۶۶۴۲۷۷۸۹, ۶۶۴۲۲۳۶۲
    و گفتم می خوام قیمت آزمایش HLA-Class1 رو بدونم و ایشون جواب دادن 2 نوع داریم
    Serology که آزاد 55 هزار تومان و با بیمه 42 هزارتومان
    CCR (یا یه همچین چیزی) آزاد 200 هزار تومان با بیمه 100 تومان
    ( خیلی جالبه که ایشون اصلا از من نپرسید چه بیمه ای هستم و قیمت داد با بیمه .... )
    بعد هم به سرعت گفتن برای مونا زارعی می خواید؟ گفتم بله , گفت همون Serology هستش...

    بعد هم به آزمایشگاه :
    آزمایشگاه بهارنام مدیر: برزو گوران تلفن: ۸۸۹۶۵۸۱۸, ۸۸۹۶۱۷۴۸,
    که بعد شنیدن کلی اشغالی ودوباره شماره گرفتن و این شماره اون شماره....
    بعد از جواب دادن فرمودن :
    اولا قیمت نمی دیم , برای آزمایش هم الان نمی گیریم شنبه....

    خوب تا اینجا من دچار چندین تناقض شدم که من رو به شک انداخت
    اول از همه این که قیمت هایی که از طرف خانواده زارعی و در وبلاگ
    helpsavemona.blogspot.com درج شده بود در ابتدا با بیمه 5هزار تومان و سپس از طرف همین وبلاگ و با استناد به این که گزارش شده از طرف افرادی که برای آزمایش رفتن :
    (یک نکته خیلی مهم اینه که دو نوع از این آزمایش وجود داره که یکیش خیلی خیلی گرونه. اونی که شما باید انجام بدین سرولوژی هست که ارزونتره (20 هزار تومن). لطفاآزمایشگاه که می رین این رو بهشون بگین چون مثل اینکه بعضی ها رفتن و به همین دلیلموفق به انجام آزمایش نشدن. این هم اسم انگلیسیش:
    HLA - Class 1 – Serology)
    (http://helpsavemona.blogspot.com/2009/12/blog-post_8528.html)
    20 تومان اعلام شد.
    و از طرف دیگه هم گفتن :
    (پرونده مونا در دو آزمایشگاه در تهران وجود دارد. دوستان عزیز می توانند برای دادن آزمایش به یکی از این دو آزمایشگاه مراجعه کنند.)
    (http://helpsavemona.blogspot.com/2009/12/blog-post_8528.html)

    با این 2 آزمایشگاه هم که تماس گرفتم همان طور که گفتم آزمایشگاه بهار که جواب درست نداد
    آزمایشگاه نور هم که حتی شناسایی کرد که برای مونا زارعی این آزمایش رو می خوام قیمت رو آزاد 55 هزار تومان و با بیمه 42 هزار تومان عنوان کرد...
    سوالی که اینجا مطرح می شه اینه که :
    مطمئنا اولین افرادی که داخل ایران این آزمایش رو دادن خانواده خود مونا زارعی و اقوامشان باید بوده باشند وگرنه مدارک ایشون در این 2 آزمایشگاه دلیلی نداره که وجود داشته باشه پس باید از قیمت آزمایش و نحوه دقیق آزمایش( در این مورد صحبت می کنم) اطلاع داشته باشند
    پس این قیمت های متفاوت از کجا حاصل می شه؟
    ( برای دوستانی که اطلاع از موارد آزمایشگاهی ندارند باید بگم که :
    آزمایشگاه ها یک قیمت آزاد مصوب و یکسان در تمامی نقاط دارند که شما آزمایش را برایشان بگید از کامپیوتر قیمت را چک می کنند و یک قیمت با دفتر چه بیمه که بسته به نوع بیمه ( تامین اجتماعی , خدمات درمانی,....) تعرفه های درمانی متفاوتی ( درصد تقبل بیمه از قیمت آزاد) دارندبه شما می دهند و یک قیمت آزاد )
    یعنی نباید در جاهای مختلف برای یک نوع آزمایش قیمت های متفاوتی وجود داشته باشه


    ادامه دارد......

    ReplyDelete
  10. سلام من امروز رفتم بیمارستان شریعتی گفت اگر از طریق سایت هم عضو شده باشین چون رایگان هست وداوطلب زیاد به مرور زمان زنگ میزنیم ومثل اینکه گفت ازمایش کم دقت تر میگیریم ویه سوال شما چرا از خود خواهرش جویا نمیشین قیمتها چه جوری هست وکلا خبری از اهدا کننده شده یا نه بعد هم به هممون زحمت بکشی وبگی
    .خلاصه نمیشه دل به این بیمارستان بست (نوشدارو پس از مرگ سهراب هست)
    ویه چیزی دیگه هم گفت مثل اینکه توی قلهک هم ازمایشگاهی چیزی اینچنین هست که اگر دفترچه بیمه داشته باشی رایگان انجام میده که من هم صحتشو نمیدونم ممنون اگر یه تحقیق روی اینا که گفتم بکنید

    ReplyDelete
  11. پس تصمیم گرفتم به چند آزمایشگاه دیگه زنگ بزنم و جویای این آزمایش و قیمتش بشم :
    آزمایشگاه سبحان : تلفن : 77474142
    پرسیدم قیمت آزمایش HLA-Class1-serology چنده با بیمه بی بیمه؟
    گفتش: نوع HLAتون چیه ؟
    گفتم:جووونمم؟؟؟
    گفتش : Bچنده ؟
    گفتم: B ،می، نداره فقط گفته HLA-Class1-serology
    گفتش:این جوری که نمی شه باید بگید B چند وگرنه نمی تونم قیمت بدم باید دفترچه بیارید ببینم پزشک براتون دقیقا چی نوشته
    خلاصه هر چی اصرار کردیم گفت این جوری نمی شه باید نوعش رو بگی قیمت بدیم برای آزمایش هم روزهای زوج تشریف بیارد.
    آزمایشگاه نارمک: تلفن : 77928401,77929101
    پرسیدم قیمت آزمایش HLA-Class1-serology چنده با بیمه بی بیمه؟
    گفتش : B چند؟
    من دیدم دارم به جواب نمی رسم این جوری که پیش میرم
    داستان این B رو جویا شدم و داستان مونا زارعی و تعریف کردم تا یه جوابی دستمو بگیره:
    گفتش: HLA چند نوع داره : B27 , B5 , B51 , B8
    که هر کدوم یک قیمتی دارند و گرونترینشون 13100 تومان است ( با هزینه فنی و پذیرش و...)
    گفتم: این طوری که اینا فراخوان دادن و من پرس و جو کردم اینا Serology رو می خوان و یکی دیگه هم هست که گرون تره به اسم CCR (یا یه همچین چیزی)
    که به من این جوری یکی از اون آزمایشگاه هایی که خودشون اطلاع رسانی کردن قیمت داده :
    Serology که آزاد 55 هزار تومان و با بیمه 42 هزارتومان
    CCR (یا یه همچین چیزی) آزاد 200 هزار تومان با بیمه 100 تومان
    گفتش: CCR که نداریم PCR داریم که همون B27 , B5 , B51 , B8 هستش که گرون ترینش 13100 تومان می شه و کل این آزمایش ها هم (B27 , B5 , B51 , B8) 47هزار تومان تمام می شود.


    آزمایشگاه مه پور (پیروزی): تلفن : 33343549
    پرسیدم قیمت آزمایش HLA-Class1-serology چنده با بیمه بی بیمه؟.....
    گفتش:Serology,CCR اینا ما تو سیستم مون نداریم فقط آزمایش HLA ما B5 , B8 , B27 و B7 داریم
    گفتم: خوب گرونترینشون چند قیمته ؟
    گفتش: بیمه؟
    گفتم بیمه تامین اجتماعی ؟
    گفتش: همه ش یه قیمته 7000 تومان
    گفتم: خوب کل اش چند می شه ؟
    گفتش: ضربدر 4 کن دیگه 28000 تومان, آزاد هم 30% اضافه کن...
    آزمایشگاه سبز (تهرانپارس): تلفن : 77706972,77707015
    تا گفتم چه آزمایشی می خوام گفتش یه خانمی هم صبح زنگ زد همینو می خواست شما نبودی ؟
    گفتم : نه!!! می خوای بگم داستانش چیه؟
    گفتش: گوشی یه لحظه.... بعد چند دقیقه پشت تلفن بودن گفتش نه نمی گیریم
    ( ترسیدن من از جایی یا ارگانی باشم بخوام دهنشونو .....)
    آزمایشگاه ملاصدرا (سبلان): تلفن : 77826807
    یه تست نادر هسش ما نداریم
    آزمایشگاه مسعود (میرداماد): تلفن : 88785002,88785005
    نداریم
    ادامه دارد......

    ReplyDelete
  12. خلاصهههههههههههه و القصههههه.....
    سرتونو درد نیارم دیدم اوضا بدجوری کیشمیشه
    بازی ام 4,4,2ه منم نیمکت نشین...
    اینجوری که نمیشه گفتم پس چیکارکنم؟ بهتر یه زنگ به خانم دکتر مینا زارعی (خواهر خانم مونا زارعی) بزنم ولی قبلش بهتر ببینم همچین فردی وجود خارجی داره؟صحت دکتری ایشون....؟؟


    ( اگر به پست های قبلی من هم مراجعه کنید برای ارسال کپی جواب آزمایش ابتداhelpsavemona@gmail.comو سپسmina.zarei64@gmail.com برای ارسال اعلام شد که صاحب آن را خواهر مونا زارعی معرفی کردند
    (در ايران با خانم دکتر مينا زارعي، خواهر مونا، به اين شماره تلفن تماس بگيرید: 09122145379
    ساير شماره تلفن هاي تماس با شرح زير است: 09122002684- 09122481424- 02144990236 -02144990031)



    برای اطلاع دوستان عزیز عرض می کنم برای اطمینان از مدرک, کد نظام پزشکی,مطب,..... هر پزشکی می توانید به سایت سازمان نظام پزشکی ایران مراجعه و از آن اطمینان و اطلاع لازم را کسب کنید:
    خوب من هم برای تایید آن به این بخش مراجعه و مینا زارعی را سرچ کردم :
    http://www.irimc.org/SearchInfo.aspx


    نتایج بدست آمده عبارت بود از دو فرد با اسامی فامیل کامل :
    1. مینا زارعیان جهرمی ( دکترا دندانپزشکی عمومی )
    2. مينا زارعي بينا باج (دکترا دندانپزشکی عمومی )


    که در صفحه اطلاعات هر دو هیچ اطلاعاتی مبنی بر :
    آدرس مطب,تلفن مطب,.... ثبت نشده بود .


    اجازه بدید گزینه 2 رو مورد بررسی قرار بدیم که زارعی هست :
    خانم دکتر مينا زارعي بينا باج عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با :
    مرتبه علمی:استادیار
    مدرک تحصیلی:متخصص دندان پزشکی
    نام رشته تخصصي: اندود دنتيكس
    نام دانشكده: دندانپزشكي
    ( البته این اطلاعات مربوط به 17/11/85 است)

    خوب حالا باید پیدا می کردم پرتغال فروشو که ببینم ایشون خوده ایشونههه...

    ادامه دارد......

    ReplyDelete
  13. خوب بالاخره من زنگ زدم به خانم دکتر مينا زارعي و خلاصه ای از این قصه رو کوتاه براش تعریف کردم و گفتن :
    درمورد آزمایشگاه نور اونا TCR می گیرن که اون قیمت رو میدن وگرنه ما آزمایش HLA-Class1-Serology می خوایم
    ( نکته مهم : Serology یک روش برای آزمایش HLA است )

    گفتم :این چند جایی که زنگ زدم می گن ما فقط B فلان و فلان رو داریم...
    گفتن: که اینها یک سری آزمایش های جزیی هستند ما یک آزمایش جامع HLA Typing لازم داریم .

    (نکته مهم : پس شما باید آزمایش HLA-Typing انجام بدید )

    گفتن : که در تهران آزمایش HLA , Class1 به روش Serology با بیمه قیمتش 18 تومان است...
    در مورد این که آیا با " بانک اطلاعاتی HLA‌ اهدا كنندگان غیر خويشاوند" ارتباط داشتن؟ و این که در سایتشون اظهار می کنند که این آزمایش رو به رایگان انجام می دهند سوال کردم ؟


    گفتن : که صبح اونجا بودن برای این که ببینن فردی پیدا شده یا نه ( که موفق نبودن) و در مورد رایگان بودن هم اونها چیزی بهشون نگفتن و برای این موسسه قرار بوده بودجه ای تامین بشه که نشده و تنها کمکی که اونها گفتن می توانند برای مونا زارعی انجام دهند اعلام کنند که مردم برای کمک به ایشون این آزمایش رو انجام بدن...


    برای این که از ایشون هم اطمینان پیدا کنم پرسیدم که فامیلی شما پسوند ویا پیشوندی داره که فرمودند : بله بينا باج
    .....


    خوب اینبار من دستم اومده که دقیقا چی می خوام پس زنگ زدم به آزمایشگاه نارمک و گفتم که : من همونی بودم که ....
    آزمایش HLA Typing می خوام نه اون B فلان و فلان هارو...
    گفتش : با سازمان انتقال خون تماس بگیرید.

    منم زنگ زدم سازمان انتقال خون و این شماره رو گرفتم :
    021-88601510-20
    یه آقایی جواب داد گفتم : می خواستم آزمایش HLA Typing انجام بدم؟
    گفتش: چه کلاسی؟
    گفتم: Class-1
    گفتش به چه روشی؟
    گفتم : Serology
    گفتش : آزاد 17 هزار تومان با دفترچه بیمه 7هزار تومان
    گفتم: چطور شما انجام می دید؟ آدرستون ؟
    گفتش: یه آزمایشه پیونده.... ماهم انجام میدیم , آدرس هم بقل بیمارستان میلاد....

    ادامه دارد......

    ReplyDelete
  14. ( دوستان فهمیدید چی شد؟ اولا که طرف کاملا به این مورد آشنا بود و تک تک همه رو بدون این که من بگم ازم پرسید بعد هم آب در کورزه و ما تشنه لبان می گردیم همین بغل گوشه مون کنار برج میلاد ماشا لله آدم باید کور باشه که از اونجا رد بشه ساختمون انتقال خون رو زیر برج میلاد با اون قرمزیش ندیده باشه!! )


    از خوشحالی داشتم می مردم خداییی از این بهتر نمی شد آخه!!
    از اونی هم که مینا زارعی هم گفته بود هم قیمتش با بیمه خیلی کمتر بود ( مینا خانم زارعی گفته بودن با بیمه 18 تومان )هم جاش تابلو و خوب...



    اولین کاری که کردم به خانم دکتر مینا زارعی زنگ زدم و گفتم که چی شد , خوشحال هم شدن و تشکر کردن و خواستم اگر اطلاع رسانی هست دیگه جای دیگه ای رو معرفی نکنند و فقط سازمان انتقال خون کنار بیمارستان میلاد ( زیر برج میلاد ) رو معرفی کنند برای آزمایش.


    حال هم سرمست از سرانجام این تحقیق که تنها ساعاتی از وقت آزاد من رو گرفت این مطالب رو برای شما دوستان به تحریر در آوردم تا شما هم ساعتی رو برای انجام این آزمایش که حالا با اطمینان کامل می گم با دفترچه بیمه فقط 7000تومان بیشتر پول نمی خواد وقت بذارید و این آزمایش رو انجام بدید لطفا
    جاش هم یه جای معتبر معروف و تابلوه :
    سازمان انتقال خون , بقل بیمارستان میلاد (زیر برج میلاد)

    ReplyDelete
  15. دوستان تهرانی :
    نه به آزمایشگاه نور و نه به آزمایشگاه بهار و نه هیچ آزمایشگاه دیگه ای مراجعه کنید ( مگر این که همین قیمت و یا کمتر از این و دقیقا همین آزمایش رو می گیرند ) و
    به سازمان انتقال خون ایران که در کنار برج میلاد و جنب بیمارستان میلاد واقع شده مراجعه کنید .
    شرح آزمایش : HLA-Typing
    نوع ( کلاس ): Class-1
    روش : Serology
    قیمت آزاد : 17000 تومان
    قیمت با بیمه : 7000 تومان
    دوستان در شهرستان های دیگه هم باید ابتدا پیش یک دکتر بروند تا این آزمایش رو برای اونها تو دفترچه بنویسه بعد جایی رو پیدا کنن که دقیقا همین آزمایش رو برای اونها انجام بده و جواب آزمایش رو به این آدرس :mina.zarei64@gmail.com
    Email کنند. ( احتمالا همون مر کز انتقال خون هر شهر این آزمایش رو انجام می ده , کافیه شماره مرکز رو پیدا کنید و یک تماس بگیرید )

    ReplyDelete
  16. HALA Baraye khundane in mataleb majburid uno Copy& Paste konid tu Notepadi chizi ta betunid dorost mataleb ro bekhunid....Chon ham EN dare ham FA ....

    ReplyDelete
  17. Lotfan Ettela Rasani Konid :

    خوب من با آزمایشگاه پارسه 44287563-4
    تماس گرفتم,گفتم آزمایش HLA , Class1 به روش Serology انجام می دید؟قیمت؟
    بله
    آزاد 31500 تومان
    بیمه 19000 تومان

    با آزمایشگاه بهار هم تماس گرفتم, گفتم آزمایش HLA , Class1 به روش Serology انجام می دید؟قیمت؟
    گفت از شنبه تا چهارشنبه آزمایش HLA می گیریم فقط امروز هم تا ساعت 10 آزمایش گرفتیم
    آزاد 32000تومان
    بیمه حدود 19000 تومان

    ReplyDelete
  18. ye chize jaleb! midunam dire ama goftam begam...!
    man raftam sazmane enteghale khun goftan vase mona mikhay goftam are! goft behemun dastur dadan ruzi 5nafaro azashun azmayesh begiri! az shanbe ta 4shanbe avale vaght(7.30)inja bash age jozve 5nafare aval budi azat azmayesh migirim!

    ReplyDelete
  19. Dar javabe AFSOON:
    mer30 az ettelaetun
    Bale harfe shoma Doroste va Moteasefane Sehat dare va kheyli vaghte ke sazmane tehran in karo mikone( be dalile moraje ziyad-yek modat ham kit azmayesh nadashtan)
    vali dar hade ye soale ke mitunid enkaresh konid
    dar in surat tanh abe in mitunan gir bedan ke che Dr.i Noskharo baratun neveshte Ke bazam be Una rabti nadare
    Vaghti miporsan begid Na Vase mona nist
    Age semej shod(beheshun rabti nadareehaaa!!! Ke shoma vase ki ya vase chi mikhayd bayad vasatun anjam bedan Vali chon dar morede mona moraje ziyade in karo mikonan)begid vase familetun ke saratan dare mikhayd.

    ReplyDelete
  20. salam khobi weblog shoma filter shode man pairoz ghazie mona ro az hamin weblog khondam vali hala ba filtershekan omadam be weblog. man 21 salame az gorgan hatman miram test HLA class-1 ro midam manam to site http://www.iscdp.org/fa/ sabte nam kardam. age ham gorgan in azmaiesh anjam nashod miam tehran javabesham bara khahare mona scan mikonam.

    ReplyDelete

 
Free counter and web stats